Subject: Kukulinna reoveepumpla lammutusprojekti kooskõlastamine
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>, "Janar Taal" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 15:13:14 +0300

Tere,

Seoses Kukulinna vana lagunenud reoveepumpla lammutusega, mis asub

22220 Lähte-Elistvere tee maanteekaitse tsoonis, palume kooskõlastada
manuses olev lammutusprojekt (24000154_LA_v01_Kukulinna).

Eraldi joonisena on manuses asendiplaan koos riigitee kaitsetsooniga,
väljavõte asukohast:

 Palume kooskõlastust hiljemalt juunikuu lõpuks 30.06.2025.

Lugupidamisega,

 Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>